Подписаться
Поделиться

besiege с русификатором

ஜ۩۞۩ஜ—————–—–ஜ۩۞۩ஜ————–——–ஜ۩۞۩ஜ ※ Скачать: https://tinyurl.com/rusifikator (Скопируйте ссылку и вставьте в новом окне) ※ Зеркало: http://bit.do/rusifikator ஜ۩۞۩ஜ—————–—–ஜ۩۞۩ஜ————–——–ஜ۩۞۩ஜ besiege с русификатором Дата выхода 28 января 2015 года. Стильная физическая головоломка-конструктор, в которой игрок будет строить осадные машины и уничтожать ими различные объекты и вражеских солдат. Полная разрушаемость, режим песочницы, кампания для прохождения, множество строительных блоков для создания самой смертельной машины и многое другое ожидает Вас Besiege, дебютной игре небольшой английской студии Spiderling. Широкий ассортимент строительный блоков позволит создать самые удивительные машины. Используйте огнеметы, петли, лезвия, поршни и многое другое. При прохождении кампаний поощряются эксперименты и нестандартные решения. Каждое королевство должно быть завоевано. Полная разрушаемость окружения, замки, форпосты, сельские домики, фермерские усадьбы, скот и люди. Можно наблюдать за всеми действиями в режиме Slowmotion. Пожар может быть как Вашим врагом, так и Вашим партнером. Все зависит от условий, но он всегда смертельно опасен. В режиме песочницы Вы можете проверить сконструированные Вами машины и посеять настоящий хаос. Операционная система Windows XP Vista 7 SP1 8 8. Google Chrome. Сочетание минималистичного дизайна и сложных технологий. Mozilla Firefox. Предан вам, вашей приватности и открытому Интернету. Internet Explorer. Насладитесь красотой Интернета с помощью Internet Explorer. Наш портал может некорректно работать в некоторых устаревших браузерах программах для просмотра веб-страниц . Чтобы воспользоваться всеми возможностями портала, установите актуальную версию браузера, поддерживающую HTML 5, CSS 3 и JavaScript. Также в настройках должны быть включены куки cookies . В противном случае мы не можем гарантировать корректное отображение страниц, актуальность информации и стоимости услуг. Игра в раннем доступе. Приобретите игру и начните играть примите участие в ее развитии. Примечание Данная игра в раннем доступе находится на стадии разработки. Она может измениться в будущем, а может остаться в текущем состоянии, так что, если вам не по вкусу то, что игра может предложить сейчас, рекомендуем дождаться её дальнейшего развития. Узнать больше. Почему ранний доступ. Сколько примерно эта игра будет в раннем доступе. Чем планируемая полная версия будет отличаться от версии в раннем доступе. Каково текущее состояние версии в раннем доступе. Будет ли разница в цене до и после раннего доступа. Как вы планируете вовлекать сообщество в развитие игры. Этот продукт не поддерживает ваш язык. Пожалуйста, перед покупкой ознакомьтесь со списком поддерживаемых языков. Купить Besiege. Недавние обновления Просмотреть все 40 . 0-7835 - Overview Keymapper. - Reloading now informs the client as to which type of ammo was used. - Implemented internal logic to exclude certain entities from Enter Exit trigger events. - Streamlined GetSimEntity with IDs. - Randomize event now targets multiple objects. - Randomize event now generates a single random value as opposed to generating a new random value for each target. - Fixed physics discrepancy with Grabbers in invincibility mode. - Fixed soft-lock caused by clients leaving while the Timescale was 0. - Fixed Brace cube visual flickering and improved shadows. - Fixed issue that prevented the Limited Machine Selection window from opening when the option was enabled. - Fixed graphical interface issue in the Network Settings. - Fixed issue with Level Editor tools. - Fixed various problems with Filebrowser . - Fixed problem where projectiles wouldn t despawn on clients. - Fixed Cannon Block stabilization and fire rate. - Fixed ammo and reload types not networking when changed by clients. - Fixed issues with finding links on large modded creations. - Fixed reset entity trying to reference itself in consecutive events. - Fixed resetting multiple times causing duplicate entities. - Fixed isDestroyed checks for entities when transforming. Besiege с русификатором. - Reloading now informs the client as to which type of ammo was used. - Implemented internal logic to exclude certain entities from Enter Exit trigger events. - Streamlined GetSimEntity with IDs. - Randomize event now targets multiple objects. - Randomize event now generates a single random value as opposed to generating a new random value for each target. - Fixed physics discrepancy with Grabbers in invincibility mode. - Fixed soft-lock caused by clients leaving while the Timescale was 0. - Fixed Brace cube visual flickering and improved shadows. - Fixed issue that prevented the Limited Machine Selection window from opening when the option was enabled. - Fixed graphical interface issue in the Network Settings. - Fixed issue with Level Editor tools. - Fixed various problems with Filebrowser . - Fixed problem where projectiles wouldn t despawn on clients. - Fixed Cannon Block stabilization and fire rate. - Fixed ammo and reload types not networking when changed by clients. - Fixed issues with finding links on large modded creations. - Fixed reset entity trying to reference itself in consecutive events. - Fixed resetting multiple times causing duplicate entities. - Fixed isDestroyed checks for entities when transforming. - Added 2 new campaign levels to Valfross. - Added a LAN option to joining and hosting servers in Multiverse. - Made only intended objects show up in thumbnail generation for levels and machines. - Networking connections will now be recreated when joining hosting. - Fixed Advanced Building s unlinked global translate and rotate single step by clicking. - Fixed an issue with copying block mapping data. - fixed jittery Lerped Transform event on none physics enabled objects at lower timescales. - fixed error from opening a level with a name that is 1 letter long. - Overhauled the file browsing system for levels, machines and skins. - Wing block updated visual. - Wheel block updated visual. - Grabber block updated texture. - Flying Block updated visual. - You can now use the ESC button to close the Multiverse screen. - Wheel, Propeller, Small Propeller, Wing, Slider, Grip Pad, Small Wheel, and Larger Unpowered Cog now all show slightly being affected by freezing. 1 пользователь посчитал этот обзор забавным. Осады лучше чем в радуге OpieOP . This game is great. You are the one who must figure things out and how to complete the next pbjective with little to no instruction. It is worth a buy to those who love failure yet figuring it out in the end. Игра хорошая, затягивает. ПОМАГИТИ НАЙТИ И УСТАНОВИТЬ EASY SCALE НА ЭТУ ИГРУ ААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА. - Added Basic , Advanced and Built with Mods machine tags. - Added extra security to ToggleBT Set. - Added message data length verification to some of the network message processing code. - Re-added fire avoidance by default. - Fixed Scaled Rocket Center of Mass. - Calls proper update methods after resetting machine rotation. - Fixed NREs after auto removing brace. - Fixed MyBounds for modded blocks. - Fixed weird edge case where the machine middle calculation couldn t find the starting block. - Fixed NRE edge case when last selected entity is null. - Added nullchecks to Entity transform tools in case one of the entities is currently being destroyed. - Deleting and duplicating now uses the transform caching system. - Fixed machine rotation stepping. - Center of Mass updates correctly when build zone is moved. - Machine tools gizmo now uses AddPieces centerOfObject instead of MachineCenterPos latter doesn t update while machine is calculating clusters . - Fix for the StructuralPhysJoint in MP because of a prolonged FixedUpdate when a lot of wheel are involved. - Fixed purple smoke from 3 AI prefabs. - Undoing machine move now correctly updates the gizmo. - Fixed SoundOnClick and CanonBlock trying to play a disabled sound source. - EntityLogic UpdateLogic now checks if the current event is within the events range. - Made rotate tool more sensitive. - Deselects everything when Machine PostLoad is called. - No longer processes BlockSelectionTool hotkeys while machine is simulating. - No longer displays warning message when FireController couldn t be found when receiving douse message on the arrow projectile. - Revised DouseFire method. - Now checks isEditingLevel when updating block tool gizmo. - Nullchecks collider directly instead of first fetching the transform in TriggerSetJoint ConfigCheckForDoubleJoints. - Snapping is now based on current position, not the global position. - No longer tries to flush transform cache in SP when creating undo actions. besiege с русификатором
05 ноября 2018 в 05:11 7
 
 
Теги
Комментарии запрещены автором страницы